Selección e contratación laboral dun traballador desempregado coa categoría de oficial de 1ª de albanelería e outros tres traballadores coa categoría de peóns forestais
1 Oficial de 1ª de Albanelería
3 Peóns Forestais
Modalidade de contratación: Contrato laboral a xornada completa.
Duración: 6
meses.
Sistema de selección: Fase de concurso e oposición.
As
solicitudes para tomar parte na presente convocatoria dirixiranse ao Alcalde do
Concello da Merca, de acordo co modelo do Anexo I das presentes bases. Coa solicitude
deberase achegar:
· Fotocopia
compulsada do DNI ou documento equivalente, os aspirantes estranxeiros deberán
presentar o documento que acredite que é nacional da Unión Europea. Os estranxeiros
deberán acreditar que están residindo legalmente en España, esta documentación
deberá estar compulsada.
· Declaración xurada
manifestando que reúnen todos e cada un dos requisitos xerais esixidos na
convocatoria (inclúese no modelo de instancia).
· Tarxeta
de demandante de emprego ou certificación, de ser o caso, expedida polo Servizo
Público de Emprego na que se acredite que é demandante de emprego e o tempo que
leva nesta situación.
· A
documentación achegada de méritos, debería presentarse en orixinais ou fotocopias
validamente compulsadas e non se terán en conta aqueles que non queden
debidamente acreditados.
· A experiencia
en postos similares, acreditarase mediante certificado de vida laboral, orixinal
(ou fotocopia compulsada) expedida pola Tesouraría Xeral da Seguridade Social, na
que conste expresamente os períodos de alta e baixa no sistema e os grupos de
cotización ou copia dos contratos de traballo. Os servizos prestados na
Administración Pública poderán ademais acreditarse mediante certificación
expedida polo órgano competente.
Prazo e presentación de solicitudes:
O
prazo de presentación de solicitudes, será de 5 días hábiles a contar desde o
día seguinte á publicación deste anuncio no BOP de Ourense (data de publicación
no BOP: 11/05/2020).
Os
interesados en formar parte deste proceso selectivo, presentarán a súa
instancia no modelo que aparece no Anexo I das presentes bases facendo constar
que reúnen todos os requisitos sinalados nestas bases e dirixiranse ao Sr.
Alcalde do Concello da Merca.
A
presentación de solicitudes deberá efectuarse en días hábiles de luns a venres no
Rexistro do Concello da Merca, en horario de 9.00 a 13.00 horas, ou en calquera
das formas previstas no artigo 16 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, de procedemento
administrativo común das administracións públicas. Se o día en que finalice o prazo de
presentación de instancias fora sábado ou día inhábil o prazo finalizará o primeiro
día hábil seguinte.
Os
sucesivos anuncios en relación con este proceso publicaranse no taboleiro de
anuncios do Concello da Merca e na súa sede electrónica https://amerca.sedelectronica.gal.
Bases de convocatoria
Anexo I – Modelo de instancia
Presentación
por sede electrónica
Rectificación de erros en relación ao número de traballadores para contratación
Resolución Alcaldía do nomeamento do tribunal e Listado de Admitidos e Excluídos
Resolución Alcaldía da convocatoria para inicio da fase de oposición de Oficial de 1ª de Albanelería
Resolución Alcaldía da convocatoria para inicio da fase de oposición de Peóns Forestais
Acta do Tribunal valoración Oficial de 1ª de Albanelería
Acta do Tribunal valoración Peóns Forestais
Resolución de Alcaldía – Oficial de 1ª de Albanelería
Resolución de Alcaldía – Peóns Forestais