• 988 26 00 00
  • Estrada de Celanova, 3, 32830 A Merca , Ourense.

BASES E CONVOCATORIA PARA ESTABILIZAR O EMPREGO TEMPORAL DO CONCELLO DA MERCA

BASES E CONVOCATORIA PARA ESTABILIZAR O EMPREGO TEMPORAL DO CONCELLO DA MERCA

1. O prazo para a presentación de solicitudes será de vinte (20) días naturais, contados a partir da publicación do anuncio da convocatoria no BOE. Previamente publicaranse as bases íntegras no BOP e un anuncio da convocatoria no DOG (artigo 205 da Lei 2/2015, do 29 de abril, do emprego público de Galicia).

2. As solicitude poderanse presentar no Rexistro Xeral do Concello da Merca ou en calquera dos lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.

As modalidades de presentación serán as seguintes:

a) De forma presencial, mediante a presentación en papel da solicitude e da documentación anexa na oficina Rexistro do Concello da Merca ou en calquera dos lugares previstos no artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.

b) De forma telemática, a través do rexistro electrónico xeral da sede electrónica do Concello, na ligazón https://amerca.sedelectronica.gal. Nas solicitudes farase constar expresamente que a persoa aspirante reúne todas e cada unha das condicións esixidas, referidas á data de expiración do prazo de presentación.

3. Documentación administrativa para a admisión aos procesos:

a) Modelo normalizado de solicitude que se inclúe nestas bases (anexo I) e que estará dispoñible no portal web corporativo do Concello da Merca, www.amerca.gal.

b) Copia da titulación esixible na cláusula primeira das presentes bases para a praza que se presenta.

c) Xustificante de pago da taxa de participación no proceso selectivo. O pago realizarase mediante ingreso do importe na conta do Concello núm. ES4720805316123110004081.

d) Copia do diploma ou certificado, que acredite o grao de coñecemento do idioma galego do nivel Celga3. No caso de non presentar esta documentación, a persoa interesada deberá realizar unha proba de coñecemento de lingua galega na forma establecida na base cuarta.1.g).

4. Documentación para a valoración do concurso:

a) Certificación expedida pola administración competente dos servizos prestados para o caso de experiencia laboral en administracións públicas.

b) Informe da vida laboral expedido pola Tesourería Xeral da Seguridade Social.

c) Contratos de traballo para o caso de que se aleguen servizos prestados por conta allea en empresas do sector público na mesma ou análoga categoría para a que se presenta a solicitude

d) Diplomas ou certificados do cursos que se aleguen como mérito para a súa valoración Os méritos admisibles e avaliables serán unicamente os causados ata a data da presentación de solicitudes.

3. A esixencia da documentación recollida neste apartado motívase pola imposibilidade material, no momento actual, de obtelos datos correspondentes nas plataformas de intermediación de datos e redes corporativas das administracións públicas.

4. Non obstante o anterior, non será necesario achegar a documentación sinalada no apartado anterior que xa conste en poder do Concello da Merca. Deberase indicar esta situación na solicitude, facendo constar a data e o procedemento no que foron achegados.

5. Cando as persoas solicitantes presenten en papel a solicitude e a documentación anexa, deberán presentala na oficina de rexistro do Concello ou de calquera outra entidade do sector público ás que se refire o artigo 16.4 da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas, así como en representacións diplomáticas ou oficinas consulares de España. A oficina dixitalizará os documentos e emitirá unha copia electrónica auténtica destes, que se remitirá á unidade administrativa competente pola propia oficina. Os documentos en papel presentados devolveranse no acto ás persoas solicitantes, en unión dun recibo acreditativo da presentación da solicitude e a documentación anexa.

7. A documentación deberá presentarse sen grampar nin encadernar, en follas soltas e ordenadas, para facilitar a súa correcta dixitalización.

8. Cando as persoas solicitantes opten pola presentación telemática no rexistro electrónico do Concello, deberán acceder ao rexistro na sede electrónica do Concello e proceder do seguinte xeito:

a) En primeiro lugar, deberán cubrir a solicitude (anexo I) que estará dispoñible na web do Concello, e a continuación descargala e gardala no seu dispositivo electrónico, para logo anexala no rexistro electrónico.

b) En segundo lugar, deberán dixitalizar e incorporar á solicitude o resto de documentación esixible.

c) Unha vez incorporada a solicitude, procederán a asinala electronicamente e a enviala, xerándose automaticamente o recibo acreditativo da súa presentación. A sinatura electrónica deberá realizarse mediante os sistemas de sinatura electrónica previstos no artigo 10.1, apartado a), da Lei 39/2015, do 1 de outubro, do procedemento administrativo común das administracións públicas.

10. Para calquera consulta ou dúbida poderá contactar co Servizo de Recursos Humanos, no teléfono 988 260 000, de luns a venres, en horario de 9:00 a 14:00 horas

11. De cara a axilizar a formación das listas provisionais de persoas admitidas e excluídas, recoméndase que as persoas solicitantes que presenten a súa solicitude en rexistros diferentes ao do Concello ou a través de correo postal, adianten unha copia da solicitude co selo do rexistro de procedencia ou, no seu caso, co selo coa data de presentación en Correos a través do correo electrónico concello@amerca.gal dentro do prazo establecido para a presentación de instancias.

Actividades de Nadal

Durante o tempo de Nadal vanse levar a cabo actividades de ocio para os nen@s, así como xogos, talleres e atraccións no pavillón polideportivo do Concello da Merca.

Desde o día 23 de decembro de 2022 ao 8 de xaneiro de 2023 poderán acudir tod@s @s nen@s que o desexen.

Os horarios son os seguintes:

DíasHorario
23, 24, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 2, 3, 4, 5De 9:00 a 14:00 horas
23, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 2, 3, 4, 7, 8De 16:00 a 20:30 horas
24, 31, 6De 16:30 a 20:00 horas

Tamén hai a posibilidade de ludoteca durante tódalas mañás. O prezo neste caso serían 35€

A entrada libre por nen@ serían 3€ e por adulto 1€.

Para máis información, poderase consultar o cartel que aparece a continuación, e no teléfono 671 485 484:

MELLORA DE CAMIÑOS AGRÍCOLAS DE ACCESO A PARCELAS AGRÍCOLAS 2022 – 2023

O Concello de A Merca, con cargo a unha subvención da Consellería de Medio Ambiente para mellora de camiños municipais de acceso a explotacións agrícolas 2022 – 2023, cofinanciado co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader), procedeu ao asfaltado de varios camiños en Parderrubias, As Pías e Solveira.

O custe total da obra, ascendeu a 56.430,03 €.

Situación en Parderrubias antes do arranxo
Situación en Parderrubias despois do arranxo
Situación nas Pías antes do arranxo
Situación nas Pías despois do arranxo
Situación en Solbeira antes do arranxo
Situación en Solbeira despois do arranxo

Taller de memoria

Taller de memoria organizado polo CIM (Centro de Información á Muller) da Mancomunidade Terra de Celanova, para adultos maiores de 50 anos de idade.

A partir do vindeiro martes, 4 de outubro de 2022, os martes e xoves de 11:30 a 12:30 horas na Sala de Gaitas da Casa da Cultura do Concello da Merca.

Inscrición: Concello da Merca no teléfono 988 260 000

Elección de xuíz de paz substituto

Actualmente está vacante o cargo de Xuíz de Paz substituto.

Corresponde ao Pleno do Concello elixir as persoas para ser nomeadas Xuíz de Paz, substituto deste Municipio, de conformidade ao que dispoñen os artigos 101 e 102 da Lei Orgánica 6/1985, de 1 de xullo, do Poder Xudicial e artigo 4 e 5.1 do Regulamento 3/1995, de 7 de xuño, dos Xuíces de Paz.

Polo tanto, ábrese un prazo de 15 días hábiles para que as persoas que estean interesadas, e reúnan as condicións legais solicíteno por escrito dirixido a esta Alcaldía.

As solicitudes presentaranse no Rexistro de entrada deste Concello ou ben mediante o procedemento que regula o artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

O modelo de instancia atópase a disposición dos interesados nas dependencias municipais da Corporación onde poderán ser presentadas dentro do prazo establecido.

Así mesmo, estará a disposición dos interesados na sede electrónica deste Concello:

[http://amerca.sedelectronica.gal], e no enlace que se indica máis abaixo.

Na Secretaría do Concello pode ser examinado o expediente e solicitar a información que se precise en canto a requisitos, duración do cargo, etc.

No caso de non presentarse solicitudes, o Pleno da Corporación elixirá libremente, de acordo co previsto no artigo 101.1 da Lei Orgánica 6/1985, de 1 de xullo, do Poder Xudicial e o artigo 4 e 6 do Regulamento 3/1995, de 7 de xuño, dos Xuíces de Paz, comunicando o Acordo ao Xulgado de Primeira Instancia do partido.

Actividades de verán 2022

Con motivo da época estival para a tempada 2022, publícanse as actividades dispoñibles para nen@s, organizadas pola Mancomunidade Terra de Celanova.

Pinchando en cada unha das imaxes, poderá acceder a máis información sobre cada actividade*.

*NOTA: As persoas que o desexen, poderán inscribirse no Concello da Merca ata completar o límite de prazas de 20 nen@s desde o 8 ao 22 de xuño de 2022, con idades comprendidas entre os 4 e os 14 anos.



Programa de Empregabilidade 2022

APROBACIÓN BASES DE SELECCIÓN PARA A CONTRATACIÓN CON CARÁCTER DE LABORAL TEMPORAL A XORNADA COMPLETA, DE 3 TRABALLADOR/A (PEÓNS E AUXILIAR) PARA A REALIZACIÓN/PRESTACIÓN DE OBRAS/SERVIZO DENOMINADO “SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS”.

Visto que resulta necesario proceder á selección e posterior  contratación de 3 traballador/a (peóns e auxiliar), con carácter de laboral temporal, durante 6 e 3 meses, para a constitución dunha brigada con destino á realización/prestación de obras /servizo denominado “SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL”, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS”,  mediante o sistema de concurso.

Visto  que estas contratacións están destinadas a cubrir o servizo esencial, de carácter urxente,  no caso do “SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL”, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS” que realizarán obras de mantemento e de infraestruturas básicas, dado que o Concello carece de persoal para iso.

1.- Apróbanse as bases reguladoras sobre os requisitos que deben de reunir os aspirantes, méritos a ter en conta, para a selección e posterior contratación de 3 traballadores/as (peóns e auxiliar) que integrarán a brigada de ” SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL”, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS”, en réxime de persoal laboral, a xornada completa, mediante o sistema de concurso.

2.- Publícase un extracto das bases no taboleiro de anuncios do Concello, a efectos de reclamacións. Consultar aquí.

3.- Formúlase oferta pública de emprego ante o Servizo Galego de Colocación para contratación laboral temporal a tempo completo de TRES traballadores/as para a obra/servizo “SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL”, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS”

Modelo Anexo I

Decreto de aprobación de listado de admitidos/excluídos, nomeamento do tribunal e data e hora da entrevista

Anuncio da puntuación para Peón de Xardinería

Anuncio da puntuación para Peón de Obra Pública

Anuncio da puntuación para Auxiliar Administrativo

Consumo responsable da auga de abastecemento

Vista a escaseza de choivas rexistrada na demarcación hidrográfica do Miño – Sil nos últimos meses, e ante a previsión de que se manteña a carencia de precipitacións nas vindeiras semanas, e co fin de regular e garantir, no posible, o abastecemento de auga domiciliaria, para que tódolos usuarios poidan aproveitarse do mesmo coa maior eficacia e o mínimo de restricións, queda terminantemente prohibido o consumo de auga da traída en fins distintos ós domésticos, non podendo usarse para o regado de xardíns, enchido o mantemento de piscinas ou estanques, etc.
Polo tanto, si se comprobase que algún veciño, emprega auga da traída para usos non autorizados, esta Alcaldía, veríase obrigada a esixirlles as máximas responsabilidades, sancionándolles con toda severidade e decretando, asemade, o corte do subministro da auga.

O que se lle comunica para o seu coñecemento e
cumprimento.

Bando do consumo responsable da auga de abastecemento.

Calendar

<< Set 2022 >>
LMMXVSD
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2