• 988 26 00 00
  • Estrada de Celanova, 3, 32830 A Merca , Ourense.

MELLORA DE CAMIÑOS AGRÍCOLAS DE ACCESO A PARCELAS AGRÍCOLAS 2022 – 2023

MELLORA DE CAMIÑOS AGRÍCOLAS DE ACCESO A PARCELAS AGRÍCOLAS 2022 – 2023

O Concello de A Merca, con cargo a unha subvención da Consellería de Medio Ambiente para mellora de camiños municipais de acceso a explotacións agrícolas 2022 – 2023, cofinanciado co Fondo Europeo Agrícola de Desenvolvemento Rural (Feader), procedeu ao asfaltado de varios camiños en Parderrubias, As Pías e Solveira.

O custe total da obra, ascendeu a 56.430,03 €.

Situación en Parderrubias antes do arranxo
Situación en Parderrubias despois do arranxo
Situación nas Pías antes do arranxo
Situación nas Pías despois do arranxo
Situación en Solbeira antes do arranxo
Situación en Solbeira despois do arranxo

Taller de memoria

Taller de memoria organizado polo CIM (Centro de Información á Muller) da Mancomunidade Terra de Celanova, para adultos maiores de 50 anos de idade.

A partir do vindeiro martes, 4 de outubro de 2022, os martes e xoves de 11:30 a 12:30 horas na Sala de Gaitas da Casa da Cultura do Concello da Merca.

Inscrición: Concello da Merca no teléfono 988 260 000

XII Andaina A Merca 2022

O día 9 de Outubro, celebrarase a XII Andaina do Concello da Merca.

Inscrición 5.00* € (Poderase realizar, a través do formulario seguinte, ata o venres día 7 de Outubro ás 13:00h. Tamén poderán inscribirse o día do evento ata media hora antes do seu inicio)

*Donación de 1€ por inscrición ao Centro Ocupacional Fundacional Terras de Celanova.

A ruta de 16 Km., discorrerá por a canle do Ruca, con saída ás 9:00 h e chegada no Local social de Rubillós,  pasando polas poboacións de Froxás das Viñas, Compostela, Campo, A Mezquita e volta de novo ao punto de partida, polo Roteiro San Marcos – Penedo da Moura.

A proba conta con avituallamento no percorrido e pincho ao final.

Pincha aquí para ver o cartel.

2º Roteiro Fotográfico do Concello da Merca

Un ano máis vai ter lugar o 2º Roteiro Fotográfico do Concello da Merca, cuxas bases se poden consultar a continuación ou premendo no cartel que se mostra máis abaixo:

BASES DO CONCURSO FOTOGRÁFICO

1.- PERSOAS PARTICIPANTES

Poderán participar todas as persoas que o desexen sempre que sexan maiores de idade, ou de ser menores de idade, acheguen unha autorización asinada polos seus pais/nais ou titores/as.

Non poderán participar as persoas membros da Corporación nin os/as empregados/as municipais.

2.- TEMÁTICA

As imaxes presentadas deben de ter por temática calquera aspecto relacionado co Concello da Merca (costumes, paisaxe, patrimonio, tradicións, festas …). e deben ser inéditas. Deberase identificar claramente algún elemento que permita recoñecer o Concello da Merca na fotografía.

Todas as fotos deben de acompañarse dunha breve explicación da súa localización e do que representan.

3.- PRAZO DE ENTREGA

As imaxes poderán presentarse do 15 de xullo a 31 de outubro de 2022.

A entrega das fotografías pode facerse tanto en papel como en formato dixital e cun límite máximo de 3 fotografías.

Cando faga a súa entrega deberá indicar os seus datos persoais (nome, apelidos, DNI, enderezo e, no seu caso, autorización dos pais/nais ou titores/as ou persoas fotografadas) e da forma de contacto (teléfono e enderezo electrónico).

As fotografías poden entregarse:

–     No rexistro xeral do Concello da Merca nun sobre pechado indicando ‘II Concurso fotográfico Calendario Concello da Merca 2023’

–   Enviando un correo electrónico ao enderezo concello@amerca.gal

4.- SELECCIÓN DAS OBRAS

Un xurado nomeado pola Alcaldía seleccionará as 10 fotografías finalistas de entre as cales elixirá as 3 premiadas. O xurado será o encargado de decidir cantas delas serán as imaxes do calendario 2023 do Concello da Merca, tendo a primeira garantida a súa publicación.

O xurado poderá declarar deserto algún dos premios.

Ningunha persoa participante poderá ser premiada por máis dunha fotografía que presente ao concurso.

5.- PREMIOS

  • 1º Premio: Fotografía no calendario do Concello da Merca 2023 – Fin de Semana de Turismo Rural para dúas persoas
  • 2º Premio: Día Gastronómico / Balneario para dúas persoas
  • 3º Premio: Cesta de produtos autóctonos con denominación de orixe

6.- OBXECTIVO E PUBLICACIÓN DAS FOTOGRAFÍAS

O obxectivo é elixir a/as imaxe/s para o calendario 2023 do Concello da Merca. Ademais todas as fotografías que se presenten ao concurso poderán ser empregadas para exposicións culturais que organice o Concello da Merca.

7.- DEREITOS SOBRE AS FOTOGRAFÍAS

A participación no concurso leva á cesión en exclusiva dos dereitos de explotación necesarios por aplicación da Lei de Propiedade Intelectual, a favor da organización, por parte das persoas concursantes.

Para presentar unha imaxe que conteña a imaxe dunha persoa, a persoa fotografada debera haber outorgado seu consentimento expreso e inequívoco para tal finalidade ao fotografo, consentimento que debera achegar xunto coa fotografía.

A participación neste concurso implica a total aceptación destas bases. As persoas participantes serán plenamente responsables de que non existan dereitos de terceiros das obras presentadas, así como de toda reclamación sobre posibles dereitos de imaxe.

Elección de xuíz de paz substituto

Actualmente está vacante o cargo de Xuíz de Paz substituto.

Corresponde ao Pleno do Concello elixir as persoas para ser nomeadas Xuíz de Paz, substituto deste Municipio, de conformidade ao que dispoñen os artigos 101 e 102 da Lei Orgánica 6/1985, de 1 de xullo, do Poder Xudicial e artigo 4 e 5.1 do Regulamento 3/1995, de 7 de xuño, dos Xuíces de Paz.

Polo tanto, ábrese un prazo de 15 días hábiles para que as persoas que estean interesadas, e reúnan as condicións legais solicíteno por escrito dirixido a esta Alcaldía.

As solicitudes presentaranse no Rexistro de entrada deste Concello ou ben mediante o procedemento que regula o artigo 16.4 da Lei 39/2015, de 1 de outubro, do Procedemento Administrativo Común das Administracións Públicas.

O modelo de instancia atópase a disposición dos interesados nas dependencias municipais da Corporación onde poderán ser presentadas dentro do prazo establecido.

Así mesmo, estará a disposición dos interesados na sede electrónica deste Concello:

[http://amerca.sedelectronica.gal], e no enlace que se indica máis abaixo.

Na Secretaría do Concello pode ser examinado o expediente e solicitar a información que se precise en canto a requisitos, duración do cargo, etc.

No caso de non presentarse solicitudes, o Pleno da Corporación elixirá libremente, de acordo co previsto no artigo 101.1 da Lei Orgánica 6/1985, de 1 de xullo, do Poder Xudicial e o artigo 4 e 6 do Regulamento 3/1995, de 7 de xuño, dos Xuíces de Paz, comunicando o Acordo ao Xulgado de Primeira Instancia do partido.

Actividades de verán 2022

Con motivo da época estival para a tempada 2022, publícanse as actividades dispoñibles para nen@s, organizadas pola Mancomunidade Terra de Celanova.

Pinchando en cada unha das imaxes, poderá acceder a máis información sobre cada actividade*.

*NOTA: As persoas que o desexen, poderán inscribirse no Concello da Merca ata completar o límite de prazas de 20 nen@s desde o 8 ao 22 de xuño de 2022, con idades comprendidas entre os 4 e os 14 anos.



Programa de Empregabilidade 2022

APROBACIÓN BASES DE SELECCIÓN PARA A CONTRATACIÓN CON CARÁCTER DE LABORAL TEMPORAL A XORNADA COMPLETA, DE 3 TRABALLADOR/A (PEÓNS E AUXILIAR) PARA A REALIZACIÓN/PRESTACIÓN DE OBRAS/SERVIZO DENOMINADO “SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS”.

Visto que resulta necesario proceder á selección e posterior  contratación de 3 traballador/a (peóns e auxiliar), con carácter de laboral temporal, durante 6 e 3 meses, para a constitución dunha brigada con destino á realización/prestación de obras /servizo denominado “SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL”, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS”,  mediante o sistema de concurso.

Visto  que estas contratacións están destinadas a cubrir o servizo esencial, de carácter urxente,  no caso do “SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL”, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS” que realizarán obras de mantemento e de infraestruturas básicas, dado que o Concello carece de persoal para iso.

1.- Apróbanse as bases reguladoras sobre os requisitos que deben de reunir os aspirantes, méritos a ter en conta, para a selección e posterior contratación de 3 traballadores/as (peóns e auxiliar) que integrarán a brigada de ” SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL”, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS”, en réxime de persoal laboral, a xornada completa, mediante o sistema de concurso.

2.- Publícase un extracto das bases no taboleiro de anuncios do Concello, a efectos de reclamacións. Consultar aquí.

3.- Formúlase oferta pública de emprego ante o Servizo Galego de Colocación para contratación laboral temporal a tempo completo de TRES traballadores/as para a obra/servizo “SILVICULTURA PREVENTIVA EN VÍAS, CAMIÑOS E OUTRAS SUPERFICIES FORESTAIS DE TITULARIDADE MUNICIPAL”, “RECUPERACIÓN DE ESPAZOS PÚBLICOS URBANOS” e “AUXILIAR DE ARQUIVOS”

Modelo Anexo I

Decreto de aprobación de listado de admitidos/excluídos, nomeamento do tribunal e data e hora da entrevista

Anuncio da puntuación para Peón de Xardinería

Anuncio da puntuación para Peón de Obra Pública

Anuncio da puntuación para Auxiliar Administrativo

Consumo responsable da auga de abastecemento

Vista a escaseza de choivas rexistrada na demarcación hidrográfica do Miño – Sil nos últimos meses, e ante a previsión de que se manteña a carencia de precipitacións nas vindeiras semanas, e co fin de regular e garantir, no posible, o abastecemento de auga domiciliaria, para que tódolos usuarios poidan aproveitarse do mesmo coa maior eficacia e o mínimo de restricións, queda terminantemente prohibido o consumo de auga da traída en fins distintos ós domésticos, non podendo usarse para o regado de xardíns, enchido o mantemento de piscinas ou estanques, etc.
Polo tanto, si se comprobase que algún veciño, emprega auga da traída para usos non autorizados, esta Alcaldía, veríase obrigada a esixirlles as máximas responsabilidades, sancionándolles con toda severidade e decretando, asemade, o corte do subministro da auga.

O que se lle comunica para o seu coñecemento e
cumprimento.

Bando do consumo responsable da auga de abastecemento.

Calendar

<< Dec 2022 >>
LMMXVSD
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1